Tropisk två våningsstuga

Äntligen kommer nu bilderna på huset jag byggde för ett tag sedan. Jag brukar tänka, nästa gång jag spelar ska jag verkligen fota huset!, men sen så blir jag plötsligt sugen på att spela PGC och glömmer det. Men nu så!
Huset, sett framifrån.
Planlösning, nedervåning.
Planlösning, sovloft.
Kök och matsal.
Vardagsrum, första bilden är soffan nära matbordet, andra bilden tv-hörnan under trappan.
Toalett.
Och sist, sovloftet.
/ Tuva
1 TheSimsLife:

skriven

Hej tjejer, fint hus!
Jag undrar om ni skulle vilja besöka min blogg?
Är ny på de där med att blogga om sims, och det skulle vara roligt med mer läsare :)
Tack på förhand <3

Svar: Tack så mycket, vad kul att du tycker det ;)Har kollat in på din blogg innan också, jättefin!!
Kan lägga till en länk till dig, om du vill?
/ Tuva
OURSIMSPAGE

Kommentera här: