Världskaparverktyget

Är nu hemma igen, vilket betyder att jag har tillgång till dator och sims igen!
Passade även på att ladda ner världskaparverktyget (hittas på thesims3.com, games, tools och sedan create a world. Det är gratis att ladda ner, och idag byggde jag på med min första värld - mest för att prova mig fram - Palm Island. Det var mycket svårare än jag trodde, men nu har jag nog lite bättre koll på ungefär hur man gör. 
Palm Island, som jag byggde idag, består utan en ö och en till liten ö bredvid, men när jag kan det här bättre har jag en ide på en större och svårare stad som jag vill bygga. Fock var det idag bara som ett test, som dessutom inte blev så bra, så bilder kommer jag nog inte lägga upp på den. Kanske att jag provar på och bygger en ny värld, vi får se!
/ Tuva 

Kommentera här: