Tropisk tre våningsfamiljehus

Byggt ett hus på en ö i Isla Paradiso, jobbat på det ett tag, ganska så nöjd faktiskt.
För två föräldrar, äldsta dottern Kayla, mellandottern Aimee och minstingen Jace - Jacie. Kommer KANSKE även en text om alla, och bilder på hela huset. Dock är det så stort att jag inte vet om jag gör det. Familjen kommer det nog inte synas mer av här på bloggen, förutom det då.
Denna vecka kommer jag inte ha så supermycket tid för sims, bara en stund på kvällarna kanske. Men inlägg borde ändå komma, bara så ni vet ;)
/ Tuva
1 TheSimsLife:

skriven

du är väldigt duktig på att bygga hus. Jag skulle gärna vilja se det invändigt :D
Bygger du ofta hus i sims? Eller gör du mest sims gubbar ?
Eller spelar du oftast ? :)

Svar: Tack så mycket!
Jag brukar mest spela, men nu var jag verkligen sugen på att bygga & ibland är det så med att skapa simmar också;)
OURSIMSPAGE

Kommentera här: